tak na początek.... nieśmiale :)

Prowadzenie bloga rozpocznę nieśmiele, ale bardzo miłym akcentem. 

Dostałam  przesyłkę od Śmietankowego Domu
Bardzo wyczekaną ( wysyłka szybka, tylko ja nie mogłam się i tak doczekać- już tak mam  ;) )

A w paczce......mmmmmmm.... zresztą zobaczcie sami :)






 A te domki są przecudowne.
Paczka sprawiła mi ogromną radość, zachwyciłam się ....do tego stopnia, że mimo, że nie rozmawiałyśmy nigdy przez telefon z Panią Śmietankową, musiałam zadzwonić i podziękować osobiście :)


Jeden domek " w stanie surowym" ale myślę, że niebawem,  zmieni swoje oblicze ;)












Komentarze

  1. Czekam z niecierpliwością aż surowy domek zmieni się w prawdziwe cudo!
    Pani Śmietankowa bardzo się cieszyła że zadzwoniłaś:)
    Jestem pierwsza-pierwszy komentarz- niech to będzie dobra wróżbo, niech przyniesie sukces. Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Śmietankowa !!! :)
      A kciuki... trzymaj, trzymaj- przydadzą się :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty