O domkach ... i nie tylko ;)

Witajcie !
Dziś będzie trochę prywaty :)
....ja po prostu szczęśliwa bardzo jestem. 
Wróciłam do tworzenia  i jest mi z tym  dobrze :)
Miałam przerwę.
W czasie tej przerwy bardzo dużo ważnych dla mnie rzeczy się działo.
 Zostałam szczęśliwą mamą i całkiem niedawno żoną ;)
Jednak dopełnieniem tego wszystkiego jest powrót do tworzenia.
Daje mi to tyle energii, siły, radości. 
Ja po prostu muszę tworzyć !!!! :)
Strasznie też cieszę się, że mogę prowadzić tego bloga, dzielić się z Wami  tym w co wkładam tyle serca :)
Cieszę się, że  jesteście,  że mam dla kogo prowadzić tego bloga :)
Strasznie mnie to motywuje !!!! :)
Dziękuję :)


To taki wstęp, którego nie mogłam pominąć :)
A teraz do sedna sprawy :)

Wspominałam o poście  z domkami w roli głównej.
Sama zapowiedź Wam się spodobała, wiec i mam nadzieję, że cała reszta też :)

Miłego oglądania :)













 Nawet i serduszka  też się pokazały ;)
WSZYSTKIEGO DOBREGO !!!





Komentarze

  1. Domki są takie piękne... Jeszcze ich nie mam w mojej kolekcji by Susek ale już niedługo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :):* ...a pudełko na paczkę już czeka :D

      Usuń
  2. Domki są takie piękne... Jeszcze ich nie mam w mojej kolekcji by Susek ale już niedługo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana moja artystko. To wspaniały post taki od serca miło się go czytało.idziesz w dobrym kierunku a ja Ci kibicuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za... ciepłe słowa, dobrą energie i pełną mobilizację Ty moja Śmietanko :D :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty