środa, 9 marca 2016

Szał tworzenia

Ostatnio nazbierało się trochę zamówień. W związku z tym tworzę, tworzę ...a później jeszcze tworzę i tworze... i dodam, że bardzo bardzo bardzo ale tak naprawdę to lubię.

Córcia niedawno rozpoczęła  przygodę  z przedszkolem ( tak na marginesie jak ten czas leci, mam w domu przedszkolaka !!!  ;) ) a ja w tym czasie działam i zatracam się w tym moim twórczym świecie.
A to jego owoce.

Jak Wam się podobają :)?

















A to niespodzianka - robi  się na zamówienie :)
Już wkrótce ukarze się w pełnej krasie :)
Ciekawi ? :)  :)




MIŁEGO DNIA !!

9 komentarzy:

  1. Mogłabym rzec że chcę wszystko, ale mi już nie wypada. Chociaż czerwień to zupełnie nie mój kolor, to wszystkie Twoje prace uwielbiam. Serca domki...a ten wielkolud na skrzynce sprawia że moje serce bije mocniej. Już widzę zdjęcie mojej Zu jak go zobaczy-masakra będzie OOOOOOOO,WOWWWWW mamooooo kluliciek!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja również nie mogę doczekać się reakcji !!! A dzieci wyjątkowo dosadnie potrafią okazywać uczucia :) Mam nadzieję że się spodoba :)

      Usuń
  2. Ja niestety -stety tez tak mam,że chcę wszystko :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och jak miło :) Ja nie mam nic przeciwko !!! :D Polecam się !!!! :)

      Usuń
  3. Ja niestety -stety tez tak mam,że chcę wszystko :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, bardzo ładne dekoracje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ślicznie !!! Miłego dnia :)

      Usuń
  5. Serduszka te też są fajne i domek ,mamy takie same foremki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne cudeńka!! A lampe naftową mam identyczna i co najlepsze, tez nie ma szklanego abażuru:P

    OdpowiedzUsuń