Trochę tego... i trochę owego ....

Witajcie !!!
Dziś przedstawiam Wam kilka moich nowych poczynań :)
Wszystko już w swoich nowych domkach, więc mogę Wam je śmiało zaprezentować.

Girlanda z serduszek, tym razem do zawieszenia w poziomie.


Pokazywałam ją już na fb, ale może ktoś z zainteresowanych nie widział ???
Pojawiły się też transfery, w tym transfer obrazu, o którym pisałam że chcę mu dać drugie życie.


I dałam.
Jakie wrażenia???
Oczywiście pojawia się również Zajęczyca o wzroście  140 cm :) To dopiero było  wyzwanie !!! :D
Ale nowa Właścicielka zadowolona więc chyba dałam rade :) :)

Cóż mogę napisać... MIŁEGO OGLĄDANIA !!! :)











\












Jakie wrażenia ???
:) :) :)

Komentarze

  1. ja pieję z zachwytu. Dopiero teraz zauważyłam jakie stareńkie guziki są na tych serduszkach-rewelacja. Ah Suskowa uwielbiam Twe rękoczyny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo jak miło !!!!! DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo tu przyjemnie :)
    Wrażenia pozytywne
    Zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super !!! Bardzo się cieszę !!! Miłego dnia <3

      Usuń
  4. Serducha maja klimat , ale ja na dobre zakochałam się w królicy :) Zbieram się jak sójka za może takiego cudaka uszyć ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty