Zmienna jestem jak pogoda :)

Witajcie!
Z natury jestem zmienna- ktoś powie jak to kobieta ;)  

Lubie zmieniać wystrój otoczenia w jakim przebywam.
Lubię zmieniać sobie drogę, która prowadzi  w to samo miejsce, a którą często przemierzam .
Lubie zmiany także w mojej pracy twórczej, co powoduje, że nigdy się nie nudzę.
Nawiązując do tych zmian chciałam Was  wprowadzić w jeden z wątków mojej twórczości jakim jest  PORTRET .

Jest to  kolejny projekt, którym będę się zajmować  w najbliższych dniach. 
Nie jest to zupełna nowość w mojej twórczości, gdyż lata temu właśnie robiłam portrety... tak dla siebie
jak i na zamówienie.


W związku, iż było to lata temu.... (jakieś 6 lub 7 lat temu powstał mój ostatni portret ) to mam nadzieję,
 że podołam wyzwaniu :)...przekonam się czy z robieniem portretów jest tak samo jak z jazdą 
na rowerze....;)

A tak dla przypomnienia, kto nie widział moich portretów, można zerknąć :)
I trzymajcie za mnie kciuki :)

 Ołówek

Piórko i tusz


 Tusz i piórko


 Ołówek


  Tusz i piórko


  Tusz i piórko


 Ołówek


 Ołówek 


 Ołówek


 Ołówek


 Ołówek


 Ołówek


 Ołówek ( to był mój pierwszy w życiu portret :P )

 Ołówek

Ołówek

 Ołówek
 Ołówek, farba czerwona


 Tusz i piórko

Miłego dnia !!!




Komentarze

  1. Trudno mi uwierzyć że niektóre nie są fotografią. Suskowa jesteś the best! Może kiedyś namalujesz Śmietankową familię! Zachwycam się Tobą z dnia na dzień...ciągle coś tworzysz, coś nowego, innego. Z jednej dyscypliny przeskakujesz płynnie na drugą-szok!

    OdpowiedzUsuń
  2. Martusia! Jesteś wspaniała! Twoje prace są przepiękne, wprost wspaniałe! Jesteś artystką przez wielkie,OGROMNE A!!chylę głowę przed Twoim talentem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rety.... Martuś co za słowa !!! Strasznie mi miło !!! Wzruszyłam się ..... Dziękuję .... :* :* :*

      Usuń
  3. Martusia! Jesteś wspaniała! Twoje prace są przepiękne, wprost wspaniałe! Jesteś artystką przez wielkie,OGROMNE A!!chylę głowę przed Twoim talentem!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty