czwartek, 4 sierpnia 2016

Taki czas mam...

Czas taki mam...że czasu mi brak. Niby jestem, ale mnie nie ma. No cóż tak czasem też bywa.
Wszyscy jakoś tak dziś  pędzimy. A szkoda...bo tak czasem sobie myślę...ileż to nam umyka.

 Ale nie ma co narzekać, trzeba cieszyć się z tego co jest. Ja  cieszę się,  że w tym zabieganiu mimo wszystko mam parę chwil by coś podziałać. W ostatnim czasie  trochę nowych rzeczy powstało.
Zobaczcie sami.
Oto cała dokumentacja...a trochę tego jest ;)





Przyszły drewienka, wiec do pracy....



 Najpierw na papierze....






i na drewno przyszedł czas ;)
















 A tak prezentuje się na ścianie
Ooo nogi obklejone taśmą...proszę nie zwracać uwagi.... to sprawka mojej małej Artystki ;)


A to zapowiedź tego co niebawem na blogu ...




Do miłego....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz