Kartki okolicznościowe w doborowym towarzystwie

Powracam do tematu kartek okolicznościowych ręcznie malowanych.
 Jeszcze wszystkich  nie prezentowałam .....
I tak dziś nakłoniłam  mojego pomocnika do współpracy i muszę przyznać, że o dziwo się udało :) 
Współpraca przebiegała niezwykle pomyślnie i  mogłam  pstryknąć parę  ujęć.
A jeśli ktoś nie widział wcześniejszych kadrów  kartek, to w tym poście też może je zobaczyć ;)

To miłego oglądania ;)










 Ooooooo a tu rączki mojego pomocnika :D























 Domek drewniany- Śmietankowy Dom
Plaster brzozowego drewna,  roślinki dekoracyjne to elementy prezentu urodzinowego od  Marta Zachwieja
:)

Koniecznie dajcie znać jakie wrażenie- będzie mi bardzo miło :*

Komentarze

  1. Ah Suskowa liczę że nadejdzie taki dzień, gdzie będziesz to robiła zawodowo, jesteś w tym najlepsza!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo dzięki wielkie !!! też o tym marze , a marzenia trzeba spełniać ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty