Świąteczne skrzaty

Częstotliwość pisania  przeze mnie postów jest ostatnio dość mała.
Wybaczcie :)
 Ale za wiernego towarzysza mam swoją dość absorbującą, pomocną, angażującą się we wszystkie  prace twórcze TRZYLATKĘ :) 
Nawet teraz siedzi mi na kolanach. Mówi że maluje tygryska :) 
A ja usilnie usiłuję sklecić parę spójnie brzmiących zdań. 
Coraz bardziej wątpię w to, że mi się to uda !!!!! :)

Ooooo nastąpiła zmiana planów już córka  nie maluje tygryska.
Teraz pisze list do SŁONIA  :)
 
Ok, może wrócę do mojego wątku 
Po dłuższej przerwie w całości publikuje serie plakatów świątecznych, (  pokazywałam kilka  na fb, ale nie wszystko )  .



                              Tak prezentują się w ramce :)









o






Oprócz plakatów dostępne są również kartki.
 
Miłego !!!



Komentarze

  1. Witaj Kochana, znalazłam Cię, ale nie Masz obserwatorów, więc nie wiem, czy będę mogła od razu z mojego bloga Cię podczytywać...jak Ty pięknie malujesz...brak wyrazistości kreski, linii przyjemnie prowadzi wzrok...
    Jest pięknie i czekam opowieści...
    Buziaki
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty